top of page

Ara sí, un nou auditori municipal

  • Admin
  • hace 4 horas
  • 2 Min. de lectura

Dècades de promeses, centenars d’anuncis en premsa, hores i hores parlant de la necessitat d’un auditori municipal a l’altura del que mereixen els vinarossencs, però tot quedava sempre en paper mullat. La frustració de molts era comprensible perquè estaven farts d’enganys i paraules buides.


Fins que ha arribat un govern municipal que el primer dia va posar l’auditori com una de les seues prioritats, ha treballat de forma callada, constant, però sense fer grans anuncis durant més de dos anys i quan ha estat tot lligat hem presentat i aprovat un projecte que farà que Vinaròs tinga el teatre-auditori que mereix.


Amb l’ajuda dels fons europeus que hem aconseguit esta legislatura, un total de 6,4 milions d’euros, el nou auditori serà una realitat i haurem demostrat una vegada més que a Vinaròs li feia falta un govern que parlés menys i treballés més.


Vinaròs s’està transformant i estem aconseguint que aquells projectes que abans eren només promeses ara siguen realitats. Estem recuperant el temps perdut d’aquells que ara tenen solucions per a tot i no van trobar-ne cap en els seus vuit anys de govern.


Causa perplexitat escoltar als socialistes parlar sobre l’auditori quan durant vuit anys no van fer absolutament res. Provoca vergonya aliena vore’ls pujant-se al carro d’un nou auditori al que ells només han posat pals a les rodes.


Des del Partit Popular estem satisfets perquè una vegada més hem complit amb allò que vam prometre. Vinaròs mereixia tindre un nou auditorio i si no l’ha tingut abans es perquè els governs d’esquerres mai van tindre’l entre les seues prioritats. Ara si, quan el Partit Popular està al govern, Vinaròs tindrà l’auditori que mereix.



Comentarios


bottom of page